עברית   |   English

אודותינו

שירותים
עזרו לנו לגדול
שאלות ותשובות

הלאה - המכון הבינלאומי בירושלים
לאבחון ובריאות השד.

דף הבית   >>     אודותינו     >>  מה אנו עושים  

מה אנו עושים

המשוואה פשוטה מאד:


בדיקה מקיפה במכון + טכנולוגיות מתקדמות + רופאים מהשורה הראשונה
+ תוצאות מידיות = גילוי מוקדם של סרטן השד


גילוי מוקדם = מציל חיים



בהלאה עושים את הדברים בצורה שונה. אנו נותנים לפציינטיות שלנו שירותים כוללניים של בדיקות שד, במקום, ובזמן אמת. הלאה מספק טיפול איכותי בבדיקת פציינטיות, לנשים ברמת סיכון גבוהה ולפציינטיות לאחר סרטן השד, בסביבה חמה, מבינה ומתחשבת.

הצוות הרפואי וצוות המומחים של הלאה מתמקדים בדבר אחד: גילוי של הסרטן בשלבים הכי מוקדמים שלו. עם שיעור גילוי  ללא תחרות העומד על 98.7%, ותוצאות העבודה של הלאה הם מדהימות עם 48% ירידה ב"תוצאות חיוביות שגויות" - אבחונים שגויים שמסתיימים בניתוח מיותר.

כאשר אשה מגיעה להלאה, בין לבדיקה שגרתית או בגלל שהיא גילתה גוש בשד, היא עוברת סדרת בדיקות הכוללות: בדיקת ממוגרפיה (כולל הגדלות ובדיקות לטרליות), אולטרה סאונד ובדיקה קלינית של השד על ידי רופא מומחה. התוצאות ניתנות מיד עם סיום הבדיקה. מודל זה מונע בזבוז זמן מיותר בנחיצות לפנות למקומות נוספים לבדיקות של רופאים אחרים. במידה ובמהלך הבדיקות נתגלה ממצא מחשיד המצריך פעולה פולשנית - ביופסיה הפעולה מבוצעת בעת הביקור והתשובה מתקבלת תוך מספר ימים - ולא כנהוג ברוב בתי החולים בארץ - תוך מספר שבועות.

הלאה מפחיתה בצורה משמעותית את זמן קבלת התוצאות. גורם קריטי במלחמה בסרטן השד. זמן יקר שאובד יכול להיות ההבדל בין חיים למוות.